پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228964
رضايي در واکنش اينستاگرامي:
گران سازي سوخت و ديگر اقلام بدون بالا رفتن درآمد مردم کار درستي نيست/ پاسخگويي عملي بجاي حرف درماني
تاریخ انتشار : 1396/10/09 08:22:33
نمایش : 1539
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تأکيد کرد: گران سازي سوخت و ديگر اقلام بدون بالا رفتن درآمد مردم کار درستي نيست، دولت و مجلس به اعتراضات مردم پاسخ‌هاي قانع‌کننده بدهند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، در اينستاگرام خود نسبت به حوادث اخير و اعتراضات مردم واکنش نشان داد و در يادداشتي با عنوان «پاسخگويي عملي بجاي حرف درماني» نوشت  مشکل گراني و چالش مؤسسات مالي و اعتباري جدي است، اما با اتکا به توانمندي‌هاي دروني قابل‌حل است، دولت و مجلس نبايد، با شعارهاي منقضي شده، از زير بار مسئوليت شانه خالي کنند.

رضايي در اين پيام تاکيد کرده است: مردم معترض ما هوشيار هستند و صف خود را از معاندين جدا مي‌کنند، در هر اعتراضي ممکن است، از منافقين گرفته تا فتنه گران وارد شوند ولي مردم شعارهاي آن‌ها را تکرار نمي‌کنند، در مقابل هم دولتي‌ها و مجلسي‌ها، مشکلات را حل کنند، ناکارآمدي‌ها را با حرف نمي‌شود جبران کرد.

وي همچنين تصريح کرده است: گران سازي سوخت و ديگر اقلام بدون بالا رفتن درآمد مردم کار درستي نيست، دولت و مجلس به اعتراضات مردم پاسخ‌هاي قانع‌کننده بدهند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html